Toni&Guy.

Pratade med Sofia i skolan idag. Hon bor ju i Göteborg och vi pratade om mitt hår.
Hon tyckte att jag skulle gå till Toni&Guy i på Magasinsgatan. Jag tyckte direkt att
det lät fasligt dyrt, eftersom dom tydligen har en som kammar håret, en som fönar
håret, en som färgar håret och en som klipper det. Men sen kom vi fram till att det
inte är många kronor dyrare än vad jag är van vid. Kanske värt att prova. Sen fanns
det tydligen tre olika nivåer på friösrerna där. Lägsta nivån är det jag pratade om
ovan, högsta nivån är influgna artdirectors från andra länder. Herregud, lyx. Håller
mig till lägsta nivån, som tydligen ska vara jävligt hög den med. Nu lovar jag att sluta
tjata om håret, förutom när det är fixat ;)

Kommentarer
Postat av: Carrie

ok ok! Jag är kvar här tills 17 maj. Så du får skynda dej om du ska hinna hit ;) vore kul om du gjorde det.

2009-03-26 @ 17:35:22
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0