Too cool for school.

Sitter i skolan nu, vi håller på att leta ljud och skriva om vår saga som vi ska spela in. Sagan är den sista etappen i denna kurs, vilket är skönt. Kommer nog få sitta här hela kvällen lång, men jag jobbar med riktigt trevliga tjejer så det kommer gå som en dans. När caféterian sen har världens godaste kycklingsmörgåsar blir det ännu lättare. Vår saga handlar om en björn som bor i en skog, Sen börjar skogen brinna och han lär i slutet alla barnen hur man ska släcka elden och ha respekt för den. Värsta moralsagan, men rolig.

Har precis fått i mig lite kaffe, så jag står mig lite till. Hoppas att barbordet kommer upp idag också. Pappa skulle gå in och fixa det under dagen. Jag hoppas att flygeln försvinner snarast, jag kunde inte ha stört mig mer på den.

Nu får jag fortsätta att leta ljud på freesound. Hör väl senare.

/kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0