Update.

Jag sitter på jobbet, vilket betyder att jag har lite tid över till att blogga. De senaste dagarna har varit bra, och vissa saker har varit mindre bra. Men jag har lärt mig att jag aldrig kommer lyckas med en viss sak, så jag skjuter den åt sidan och tar nya tag. Som bara Sara. Igår hade jag och Anna en jättemysig kväll med tacos, chips, choklad, och lite annat. Vi färgade mitt hår igen, det blev mycket bättre nu, mer liv i färgen.

Idag ska jag jobba till fyra, sen hem och landa lite, och sen dra på mig löpardojjorna. Nu får det bli lite struktur på träning och mat igen. Anna kanske skulle komma förbi en sväng även idag.

Jag saknar Emma mer och mer för varje dag. Igår planerade jag och Anna lite inför vårat besök hos henne i höst. Vi funderar på NYC, Florida och sen Minnesota för att hälsa på våran Emma. Kommer bli en toppenresa med så bra resesällskap och en så bra slutdestination.

Nej, fika om en kvart, ska hinna med lite smått innan det. Jag återkommer när jag återkommer.

/Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0