usch!

Okej, efter några ipren och kaffe känner jag mig bättre. Nästan rastlös. Funderar starkt på att ringa Anna
och tvinga med henne på en fika. Febern har gått ner och det är ju inte direkt så att jag kommer att smitta
 något jävel. I morgon kommer möbelfanskapet också. Rätt lägligt och inte en dag för tidigt. Tack!

Måste åka till IKEA i dagarna också, någon dag som vi slutar tidigt, men har väldigt mycket att göra i skolan
även fast vi inte har lektioner, får nog bli Bäckebol i helgen i stället. Min stolar ska inhandlas till exempel.

bläää, ingen bra dag.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja sara! vad skulle jag göra utan dig? vad skulle trollhättan vara utan dig. skittråkig faktiskt

2009-03-02 @ 17:07:53
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0