Annoying!

Åh, jävla skit också! Nu kommer inte min nya soffa förrän på onsdag NÄSTA vecka. Var är det för stil då? Nu är ju alla gamla skruttiga möbler ute och jag har bara en ful skruttig madrass nu! Plus en helvetes massa flyttkartonger och en flygel! Flygeln kan dock stå där månaden ut som det är sagt, för min hyra blir betydligt mindre då. Men att inte soffan kommer i morgon när jag ska köpa tv:n, flytta in tv-bänken och tv-bordet, sätta upp barbordet, gillar jag inte! Jag ska i alla fall ha ner min stora, mysiga säng på onsdag, och då ska även allt annat med! Jag vill kunna bo som en normal människa, kan IKEA fatta det snart? Har även hittat ett fint skåp som jag vill ha på toan. Och ett duschdrapperi. Haha!

Jag vill ha väggdekorationer av alla dess slag, tavlor, slingrande schabloner, ja sånt. Jag lovar er inga bilder förrän det ser ut som ett bebott ställe igen.

Anyway, nu ska jag lyssna lite musik, gräma mig lite mer över möblerna och mysa ner mig i sängen. Jag har i alla fall en jättefin ny pläd i min lägenhet. Den är vit och lite puffig. Vi två kommer ha det väldigt mysigt framöver. Ja, jag och min pläd alltså. HAHA! Kommer inte behöva frysa om några knän härinte. (eeeh?)

/godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0