värme tack.

Okej nu får jag ryck på mitt hår. Ska jag gå till en salong eller lägga i en toning?
Vet inte riktigt. Funderar faktiskt på att gå till en salong så att det blir bra. Men jag
har ju dåliga erfarenheter av salonger, det blev ju inte direkt bra sist gång jag gjorde
det. Sen åker jag ju till Teneriffa om 2,5 veckor. Kanske är bäst att vänta till efter det?

Nog om hår. Idag är det våffeldagen. jag ska fixa våfflor till min familj tänkte jag. Åka
hem till mamma och pappa. Hade världens mardrömmar i natt. Jag vaknade av att
jag själv skrek rakt ut: NEEEEEEEEEJ! För att någon idiot, som jag inte kommer ihåg
vem det var, sprang emot mig med en bur med spindlar. En BUR med spindlar. Haha.

Har inga nya bilder. Tråkigt. Har inget kul att skriva om. Tråkigt.
Återkommer i en fräschare form om några dagar. Lovar!

Emma, tack för ditt fina brev. Ska börja med ett megalångt brev till dig nu. Har så mycket att
berätta. Och det är så mycket personligare än mail. Jag blev alldeles varm i kroppen när jag
såg det gula kuvertet med din handstil på och Saint Paul Minnesotas logga tryckt på det.
Tack lovely!



Pussi!

Kommentarer
Postat av: Ida

kom med en våffla till mig! :)

2009-03-25 @ 16:26:54
URL: http://idasanalys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0