You know that love can do you like a shotgun.

Jag sitter och försöker få ihop min mediainegrationsuppgift. Den ska vara minst en halv sida. Jag har skrivit en fjärdedels halv sida. Haha! Jag är hopplös. Men nu har jag fått mat i magen av mamma så nu är jag på hugget igen. Pratar med Ida på msn och det känns som om vi är ganska överens om vad som ska göras och hur. Hoppas jag i alla fall ;) När vi sen är klara med denna uppgiften så är det bara att ta tag i nästa lärares frågor och bok. Pray for me!

Jag har lagt upp nya mål för mig själv. Lyssna här:
- Inget utgång på 5 helger
- Inga kolhydrater fram till 1 juni
- Läggdags innan 23:00 VARJE  kväll
- Promenad varje dag!

Detta ska hållas.
Ida kan ju se till att jag håller mig från Lipz. haha!
Nej men det blir en enkel match.



Tillbaka till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte ta bort alla kolhydrater! börja ändvända våg och lägg dig på 1500 kalorier om dagen!

2009-03-30 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0