anytime.

Kanske borde ta tag i det lite, har faktiskt en blogg att ta hand om. Är som en växt, den håller på att dö ut här. Igår var det förfest och sen lipz. Förfesten var trevlig tills den inte var trevlig längre, kort och gott. Vi gick till lipz, var hundra mil lång kö. Jag och Sandra sa att vi skulle skippa det, men sen blev det att man gick in ändå. Det var en riktigt rolig kväll måste jag säga, slutade bättre än jag trodde :) Skönt att nästan vara helt nykter när man la sig i sängen.

Nu kommer J och hämtar mig snart. Vi ska åka ut till överby och kika lite. Var ett tag sen jag träffade honom så det ska bli mysigt.

Jag har besämt mig för att lära mig spela gitarr. På riktigt. Pappa har flera bra gitarrer hemma hos dom. Jag ska ta en kurs eller något. Jag lovar att jag ska göra det samtidigt som jag jobbar i höst. Älskar akustisk musik med gitarr, ÄLSKAR när folk spelar gitarr och ja, ni fattar.


Jag försöker och försöker, men nu är det färdigförsökt. Tycker fortfarande stört mycket om dig men igår
gick det över gränsen. Fattar inte vad jag gjorde?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0