Bästa bilderna från bästa dagen.















En gång till tack!

Dagen har varit sådär vaknade med cp-ont i halsen. Sov lite till, och sen tog jag mig en promenad, lagade lite mat, och begav mig sedan till granngårdens vårdcentral. Hjälpte dom att larma lite och sånna saker. I morgon ska Carro slinga håret på mig, och sen beger vi oss till Lilla edet. Vi ska till Rebecca, gå ut och gå och kanske käka något. Kvällen bjuder på utgång med Määtä och co, OM min hals är bättre. Najs! Nu sitter och jag kikar på Halv åtta hos mig. Det är så kul, längtar hela dagarna efter det, haha. Helge skog i mitt hjärta.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad härligt. Är det något man saknar så är det studenten. (Och skolan, haha.)

2009-05-27 @ 22:03:55
URL: http://fjellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0