Cykel.

Nu sitter jag på jobbet med en kopp kaffe framför mig+alla listningspapper som jag snart är klart med. Ska bli skönt att slippa dom faktiskt. Efter jobbet ska jag och morfar åka och kolla på en cykel till mig. Fick det i julklapp men det har inte blivit av att vi har köpt en. Nu känner jag att det är väldigt cykelvänligt väder. Både till träningen, jobbet och överallt. Bor ju så centralt så cykel är perfekt. Vill ha en färgstark. Rosa eller gul kanske. Vi får se vad vi hittar. :)

Efter det blir det en promenad runt slussarna. Har otrolig träningsvärk i benen efter gårdagens löprunda. Ny springtur blir det i alla fall i morgon innan jobbet.

Nu får jag fortsätta här.
/kiss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är bra! Friskis är bättre ;-) Haha. Nä, men bor man i stan så ligger ju faktiskt friskis väldigt bra.

Och jag håller med dig, spinning är en av favoriterna! :-)

2009-05-18 @ 13:04:14
URL: http://fjellis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, precis. Det är väldigt bra :-)

Nämen, varför bytte du? Det är inte okej!! haha. Bra att du tar ditt förnuft till fånga och byter tillbaka iaf! ;-)

2009-05-18 @ 14:34:28
URL: http://fjellis.blogg.se/
Postat av: Rune-röva

Rätt duktig

2009-05-18 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0