flowers in my window.

Hej igen :)
Nu har jag storstädat hela min lilla lägenhet. Det tar inte så jättelång tid eftersom den är väldigt tiny, men ändå. Dammat, dammsugigt, städat toaletten, diskat all disk, rensat i garderober och skåp. Slängt onödigt, gått ner i förådet med lite diverse saker. Livet ler mot mig igen, underbart. Kommer på mig själv att jag går runt och ler, men jag klagar inte!

Om en stund kommer mormor, morfar och mammas kusin hit och fikar. Ska snart gå och köpa något som vi kan ha till kaffet. Min mormor oh morfar är dom bästa. Ställer alltid upp, mysiga att umgås med. Jag och min bror har alltid kommit först, kan ju bero på att vi är dom enda barnbarnen dom har :)

Som ni vet så kör jag ju på ej-platta-håret-förutom-när-det-händer-något-speciellt-period. Idag vet jag inte vad som hände. Curly hello! Lockigare än vanligt, men jag gillart. Det är väldigt fint att ha lockigt när det är långt, men det är ju därför jag försöker platta mindre, för att det ska bli långt.


Hahahaha, sista bilden då.
/kiss.


Kommentarer
Postat av: Rune-röva

Grymt!

2009-05-13 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0