fredagkvälls-tankar.

Jag uppdaterar inte för att jag vet vad som kommer skrivas. Men just nu känner jag för att släppa ut lite. Det var en period i vintras som jag inte pratade med en viss person under en längre tid. Rätt tomt och tråkigt till en början, men det blev bättre. Funderar starkt på om det är så man ska göra nu med? Bara jobba vidare och inse fakta, att man inte riktigt duger och räcker till. Men fan vad jag har kämpat, även fast det inte har kommit rätt ut ur min mun. Och varför? Jo just rädslan att bli sårad och känna typ såhär. Och varför känner jag såhär? I kväll så vet jag faktiskt inte, för det var inte kul att stå där igår.

I alla fall så åker jag till Filipstad i morgon. Mormor, morfar, Anette, mi familla, sysslingar, andra släktingar ska på 50-årskalas. BRAKFEST brukar det ju sluta med. Hoppas jag på även i morgon kväll. Min släkt är rolig. Hurra!. Tänk att sitta på kalas högtider och annat med en svintråkig släkt, hade inte varit så rockigt. Har inte börjat packa och vi åker nio i morgon, men det får jag lösa i morgon :)


Denna kvällen har bestått av ett besök på Strandgatan med Carro, Cathrine och Sandra. Hur trevligt som helst att träffas. Carro fyller 20 år idag, grattis för 5 gången? haha :) Hoppas att ni får en toppenkväll i morgon.

Nu ska jag sova.
/kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0