Friday, I'm in love!

Okej, även fast jag la mig halv tio igår så var jag ju inte jättepigg i morse, snarare tröttare. Agerade i alla fall chaffis i morse plus att jag åt en god frukost! :) Nu sitter jag på jobbet sen några timmar tillbaka. Ska snart gå och ta mig lite kaffe och en frukt.

I kväll ska några brudar och jag fika på Strandgatan. Ska nog lägga mig relativt tidigt idag med. I morgon blir det myskväll med Anna med robinson och lite onyttigheter. Kanske kasta ett öga på Eurovision song contest också, men jag gillar faktiskt inte det. Bara jobbigt. Hatar Sveriges låt också.  Skönt med en partyfri helg, behövs ibland. Fint väder idag, men det blåser lite kyligt. Bäst att ta med sig en extra tröja i kväll.

Igår duschade jag, och bestämde mig för att jag skulle unna mig själv att föna lite på håret, eftersom jag hade bråttom. Jag fönar och det blir faktiskt ovanligt rakt. Behövdes ingen plattång där inte. ha! Var nog värmeserumet som jag har införskaffat. Tummen upp för att föna håret då och då. Slippa kråkboet.

Nej, nu kaffe, sen tillbaka till arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0