holy.

Nu var det helt plötsligt kväll. Min hals börjar mjuka upp sig en aning. Fortfarande inte bra dock. Hoppas på att vakna upp i morgon utan smärta. Idag gjorde jag lite slingor i håret. Blev inte särskilt snyggt. HAHA! Men det blir lite fler i morgon. Hoppas på ett lite snyggare resultat då. Skulle behöva lite hjälp tror jag. Någon som är ledig och vill hjälpa till eller? :D

Är i alla fall hemma hos mamma och pappa nu. Eller, mamma är inte hemma. Hon är i Rosengård med jobbet. Jag är faktiskt lite orolig. Vad ska du där och göra. Livsfarligt ju. Anyhow, jag, pappa och Johan åt i alla fall mat och kollade tv. Mys! Pappa ska snart köra hem mig så jag får sova. Trötter:)

Snart ett år sedan vi tog studenten. Sorgligt men sant. Lägger ut lite bilder från studenten när jag kommer hem.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0