idag som idag som idag.

Nu ska jag sova, eftersom jag är rätt trött så. La mig i en trång 90-säng runt tre i natt, så inte så konstigt kanske :) Dagen har annars bestått av att:
-lägga upp bilderna på facebook (tog två timmar eftersom mitt internet inte samarbetar)
-städa upp alla miljoners klädesplagg som låg på golvet
-diska från förfesten i torsdags (???)
-kommentera alla bilder på facebook, hujeadamig. Ingen tvingade mig dock.
-göra catch-ups från gårdagen med ett antal personer
-planera morgondagen och veckan en aning
-skrattat åt wipeout och sorgliga människor

Lägger även upp lite bilder här i morgon för er som inte är vän med mig på facebook då.okej?


Och nu ska jag då sova var det tänkt
/ess keykey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0