Jag frågade varför, jag frågade vem.

Nu har jag druckit lite kaffe och myser ner mig under filten i soffan. Igår hade vi en riktigt rolig förfest, men det var inte lika kul på lipz sen. Träffade lite snygga brudar där inne, men bestämde mig sen för att gå hem. Ett bra val. Idag har jag städat upp från igår, varit hemma hos mamma och pappa och ätit lite god mat :)

I morgon blir det städning av bilen, kolla fotbollsmatch med Sandra, sen fixar vi i ordning oss inför festen. Beger väl oss till Edet runt halv åtta skulle jag tro. Jag ska köra i morgon, nu när jag äter nyttigt är det onödligt att förstöra det med massa alkohol både torsdag och lördag. Gårdagen blev rätt lugn också. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0