lump.

Hahaha, okej ida ;)

Förlåt. Ida påpekade att jag hade börjat tre inlägg i rad med "okej". Kul ju. Så jag började med ett gott skratt här i stället. Nu sitter jag på jobbet igen. Som vanligt får jag väl säga. Kaffekoppen står här på skrivbordet och håller mig vaken.  Började med en fika med Carina och Försäkringskillen inne i personalrummet.

Carina: Men Sara, hur var det man räknade knappar förr i tiden. Siden, sammet, trasa, lump? Var det så?
Jag: Ja, och det som det stannar på har man på sig.
Carina förjar räkna.
Carina: Siden, sammet, trasa eller lump, siden sammet, trasa.......lump. ÅH NEJ. JAG HAR LUMP PÅ MIG!
Försäkringskillen: Luuugn, jag ser ändå härifrån att det är bomull.

Haha. Ännu en morgon skrattar jag mig lycklig. Nu är jag på riktigt bra humör.

Andra samtalsämnen var: kackerlackor  i Rosengård, Råttor på trollgatan. Troll på...
Nej. Men lite av varje :)

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0