Mors dag.

Min mammas dag, och alla andras. Men tror att min mamma är bäst ändå ;)
Nu ska vi grilla och efter det ska vi äta tårta. jag, mamma, pappa, Johan, mormor, morfar och moster.
I morgon ska jag äntligen gå till frisören och få mitt hår i ordning, Så om ni ser någon idiot springa
omkring med en snusnäsduk innan klockan 14:00 i morgon så är det jag. Hade velat ha en keps dock,
men hittar ingen bra. Får leta vidare här hemma hos päronen. Lillebror borde ju äga någon snygg tycker
jag. Nu luktar det så gott här, så jag ska nog bege mig ut på altanen och assistera pappa vid grillen :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marika

åh tråkigt att det inte blev bra :/

Hoppas du blir nöjd nu iaf!

Puss

2009-06-01 @ 17:12:52
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0