movie

Blev inget med fikan på strandgatan. Tråkigt men sant. Så vad händer i kväll i stället. Funderar starkt på om jag ska gå till Hemmakväll och hyra en film. Någon som läser just nu och vill joina? ;) Godis får det nog bli också. Tycka lite synd om mig själv. Nej, så illa är det faktiskt inte. Skönt att bara ta det lugnt också. I morgon kommer mormor, morfar, mormors syster, hennes man och mammas kusin hit. Lite fika. Dom är nykfikna på hur jag bor. Kommer bli lite trångt men några får väl sitta i soffan och dricka kaffe ;) Brukar ju inte vara några problem när vi har förfesterna här. HAHA.

Nu sitter jag och knapprar lite på Marikas och Carros bloggdesign. Har inte så mycket inspiration just nu, men får i alla fall gjort lite. Nej, nu ska jag vandra bort till Hemmakväll. Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0