Spöregn.

Det regnar utanför mitt fönster. Det är faktiskt mysigt. Idag har jag jobbat, köpt en cykel, handlat, varit hemma hos mamma och pappa en sväng. Nu ska jag gå och boka en tvättid och sen ska jag laga mat.

Min kameraladdare är spårlöst försvunnen, därför är det lite glest med bilder och så. Blir ju lite soffkort då och då men nu får hålla ut tills jag hittar min kära laddare. I morgon är det ännu en en arbetsdag. Det är faktiskt kul att jobba. Har roliga arbetskamrater. Idag satt vi och fikade. Jag höll kaffekoppen i ena handen och läste en tidning. Helt plötsligt så tappar jag bara koppen ur handen. Stöter inte till den eller något sånt, utan bara droppar den.
Carina: Ja Sara, det var tur att se att inte du heller är fulländad. Hahahaha!

Nej det var ju tur. Innan kaffekoppsincidenten trodde ju alla att jag var det. ;) Hon berömde mig även för mina svarta leggings med vita mönster på. Hon är gullig, Carina.

Nej nu är jag jag hungrig. 

laters.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0