stolt!

Kom precis hem från en 7 km lång löprunda. Underbart. Bra musik i lurarna, massa tankar i huvudet, massa spring i benen. Nu är jag nyduschad och ska göra matlåda tills i morgon. Det blir lax med kokta morötter och champinjoner. Ska försöka jobba från 8-16 Måndag, Tisdag oh Onsdag den här veckan. Då förtjänar man lite ledighet sen tors-sön. Långledigt. Tummen upp för det.  

På Tisdag ska jag på introduktion på mitt nya jobb. Ser verkligen fram emot att jobba i sommar. Speciellt när jag har så nära och för att jag har bra tider.

Ingen mer blogg i kväll, men jag bloggar nog på jobbet i morgon som alltid.
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll. /kiss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad kul att höra. :-) Roligt att någon annan får nytta av min träning :-) haha.



2009-05-17 @ 21:39:18
URL: http://fjellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0