wiie!

Ja hade mössa för att mitt hår sen förjävligt ut. SÅ! Alla som undrade i förra inlägget fick svar.

Nu ligger jag (utan mössa) och solar ute på mamma och pappas baksida. Hur härligt som helst.
Man får liksom färg direkt. Senare idag ska vi åka upp till mormor och morfar och äta mat och fira
mors dag, mysigt. Hade velat sitta på gardis och grilla eller något i kväll. Kanske i morgon kväll?
Ska bli lika fint väder då.

I natt var jag och hälsade på Carro på hennes jobb. Från 00:00-03:30 ungefär :) Hur trevligt som helst,
mölade godis och drack kaffe och vatten, tjötade och höll Carro sällskap, och höll alla spöken borta ;)
Jag hade min fina scarf på mig, riktigt classy alltså. Senare kom Cathrine och Daniel förbi och joinade
oss med sitt fyllekäk och glada humör.

Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0