Bad romance

Jaha, här går man upp i god tid innan jobbet, firrade lite glögg plus youhurt med
skivad banan och müssli och juice, för att sedan åka till jobbet tio över sju. Men
så ringer det och helt plötsligt börjar man halv 9 i stället. Inte mig emot, men vad
ska man hitta på nu en timme då när man är färdig? Diska eller städa, sova en
timme till? Det sista hoppar jag nog, då vaknar jag som ett vrak vid åtta. Nej,
ska nog ta disken nu, plus Vakna med the voice i bakgrunden.

Ska lyssna på Bad romance med Lady Gaga nu för första gången, alla säger ju att
den ska vara så sjukt bra. Vi får väl se vad betyget blir. Vänta... jag ska ge er det
direkt.

*Lyssnar*


Betyget:
En perfekt disklåt helt klart! En grym låt, en partylåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0