Come out of the shade.



Sitter och myser med mitt gröna mango-te framför Hells Kitchen. Har redan sett
hela säsongen men är kul att titta i alla fall. Idag har jag städat och småplockat
lite. Rensat sminkväskan, sorterat smycken, vikt kläder och sånt. Jag har också
fått tillbaka min dator, underbart!!!

Kom på att jag inte har ätit godis på jag vet inte hur länge. Känns riktigt bra! Det
som är svårast är att "börja sluta" om man säger så. Höll på att gå i taket de första
dagarna. Det enda söta som jag får i mig nu är honungen i mitt te.

I morgon blir det promenad, plus att jag måste boka en klipptid nu. Mitt hår börjar
bli slitet och då är det bäst att klippa topparna lite, ska ju faktiskt spara ut till långt
igen.

Längtar till nästa helg. 28-30 november åker vi ju till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0