En Sara och en annan



Det är kväll, det ringer på min dörr, och jag anar vem det är. 
Du slår dig ner när du har kommit in och jag sätter mig bredvid
Du frågar mig hur det skall bli med oss, om jag har bestämt mig än
Men jag vet inte för jag ändrar mig och ändrar mig igen

Känner mig nollställd och ensam igen. Känner mig avklädd utan en vän

När du frågar mig vad kärlek är, om den har nån åldersgräns
Jag svarar: Det betyder ingenting bara vi är överens
Men när du frågar mig vad frihet är, om jag fått nån klarhet än
Så vet jag inte för jag ändrar mig och ändrar mig igen

Det är sent men när du frågar mig om jag har en tidtabell
Jag svarar: tycker det är synd att du måste hem ikväll
Men när du frågar mig vad sanning är
Om jag sagt dig sanningen
Så vet jag inte för den ändrar sig och ändrar sig igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0