MYS

Reza åkte ut, tack gode gud. Jag och mamma satt och skrek som två hyenor
när PJ sa hennes namn. Go Calle, Go Mariette. Kvällen har innefattat tre-
rätters, några glas vin, sällskap av min underbara familj, skönhetsbehandling
på min lillebror i form av ögonbrynsplockning, och facebooksurf. Mamma
säger hela tiden att nej nej nej, jag ska inte skaffa något facebook, men
varje gång hon ser att jag är inne kommer hon smygande och säger: Får
jag se på hans eller hennes bilder? Vad var det för nån? Vem är det?
SKAFFA DIG EN EGEN FACEBOOK MAMMA! Jag vet att du vill.
Det som jag tror är grejen är att nu när hon har gått runt och sagt att hon
inte ska göra det och "Våga vägre facebook" som hon säger hela tiden, då
kan hon inte erkänna nu att hon bra gärna hade velat få kontakt med gamla
vänner igen och snoka igenom lite bilder då och då. Jag och min moster har
slutat tjata :)

Satt och diskuterade med Malin förut vad som är viktigt hos en kille,
förutompersonlighet och charm då.

Vi kom NOG fram till följande, vet inte riktigt vart det slutade:

-parfym (VIKTIGAST, skiiitviktigt!!!)
-att... ja, vet inte riktigt om det är så lämpligt, och här spårade allt ur ;) HAHA!

Nej nu känner jag att jag börjar spåra ur jag med. Är sjukt trött. Var uppe
klockan sex idag så nu säger jag god natt. PUSS



En gång var jag blond. Då var det sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0