Dåligt med bilder. Ingen kameraladdare.

Hej!
Är på strålande humör idag. Igår var vi i Uddevalla och festade med några trevliga killar som vi träffade i Napa. Förfest, Harrys, Donken och sen lite smått efterfest. Jag och Natalie sov hos Andreas. Natalie var sötast när hon kom in till mig en timme efter att vi hade lagt oss och säger: "Sara, jag vill ju sova med dig i din säng!" HAHAHA. Det fick hon. Vaknade klockan tio av att det var svinkallt i rummet.

Nu ska jag firra lite lunch, och städa lite. Får ju besök i kväll ;)
Men innan det ska jag hem till mina kära föräldrar och äta mat
vid fem.


Heltid hela nästa vecka också, så jag kommer att njuta av den här helgen så mycket det bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0