Grymt

Sjuuuuuuk kväll igår. Vet inte ens vart jag ska börja. Kanske med: HAHAHAHAHAHA
Har inte haft så kul på riktigt riktigt länge. Hade 20års-fest hos mamma och pappa
igår/i natt/i morse. Vi gick väl och la oss runt 6 i morse och drack sista glaset vid den
tiden också. Var kanske 30 pers här och jag hade så grymt kul. Tack alla vänner som
kom och gjorde kvällen bäst :)

Nu är det storstädning här kan jag säga. Hela huset är uppochner rent ut sagt. Men det
var det värt. Nu ska vi äta pizza innan vi fortsätter. MUMS!



I morgon fyller jag 20 år. wiie

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej, nämen gud vad kul :) Klart jag kommer ihåg dig har nog aldrig träffat en trevligare tjej än dig som jag inte känner, so spontania :D

Hehe tack desamma :) allt bra med dig? kramis

2009-10-12 @ 00:10:15
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0