höghuset.

Kommer ihåg när jag pratade med Carro när hon inte mådde bra och
behövde lite råd:

"Tänk att förtroende är ett höghus. Det tar riktigt lång tid att bygga upp huset,
tegsten efter tegelsten, bräda efter bräda. Om någon bombar ner huset
förstörs det på en gång. Allt det som byggdes upp steg för steg, har rasat
på bara några sekunder, och det tar lång tid att bygga upp det igen."

Just nu tänker jag mycket på det. Jag har riktigt svårt för att släppa in personer
riktigt nära mig. Men dom som står mig nära litar jag på och har ett förtroende
för dom. Tänk vad saker och ting kan förändras när det förtroendet rasar totalt.
Jag har jobbat upp förtroendet för alla, men det är skämmande att se hur det
kan försvinna så snabbt, och denna gången vet jag inte om jag orkar bygga upp
höghuset igen. Kanske blir som ground zero?



I morgon åker Emmas familj till henne i USA. Hade kunnat döda för att få följa med
just nu. Saknar henne otroligt mycket <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0