Torsdagmorgon.

Hej.
Mysig morgon med mer mangote och lite Vakna med the voice. Gick rätt bra att gå upp
idag faktiskt, är sugen på att jobba antar jag. Slutar vid 17 idag, och efter det åker jag
direkt hem för jag får lite snabbesök här.

Tänk vilka problem man har när man är yngre, men när man bli äldre lär man sig att
inte ta så mycket skit som till exempel jag gjorde när jag var i den åldern. Har läst lite
på småtjejers bloggar. Låter ju som att dom vill lämna denna värld direkt.  Detta gäller
ju speciellt tjejer. Jag var också lite emo-ledsen när jag var yngre i och för sig ;) Som
min faster sa för några dagar sen och som alla har hört: Ta ingen skit. Just det, den
gamla, men det stämmer ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0