att göra bort sig.

Fenomenet videoinlägg på bloggen? Okej att det kanske blir mer personligt men jag skulle aldrig aldrig få för mig att spela in ett själv. Och så tittar man runt på olika bloggar och känner bara, åh nej vad pinsamt, sjunka genom jorden och aldrig mer kunna gå ut och visa sig bland folk. Sen finns det vissa som gör videoinlägg till något bra, lite mer innehåll i bloggen. Men här får ni inte se något i alla fall. Kan ju komma upp videos men det är inte på när jag sitter här hemma och berättar om min dag eller vad jag har på mig. Kanske från något äventyr jag har varit ute på, men dom hamnar ju för det mesta på facebook  :)

Nog om det. Ska snart ta mig ut på en promenad. I kväll ska jag måla på min tavla och jag vet inte riktigt hur detta kommer bli ärligt talat. Ger det en chans i alla fall. Längtar till Stockholm. Kanske blir så att vi åker upp en dag tidigare till och med, det gillas.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0