mini,

Det viktigaste hos en person som fastnar hos mig är ögonen. Ögonen säger så mycket och kan få mig att smälta på tre sekunder. Du har sånna ögon. Som man nästa drunknar i. Har inte sett dom många gånger in real life, men den gången räckte.. eller.. egentligen inte. För jag vill se dom igen, och igen och igen. Leendet då. Ett leende säger så mycket mer än ord. Och DITT leende, går inte att beskriva det riktigt. Men tror inte att det behöver någon beskrivning heller. Awesome helt enkelt. Känns som att man känner dig bättre än vad jag egentligen gör.

Saknar fast jag knappt träffat dig
Längtar efter att prata med dig
Grymt rolig, söt med magiska ögon
och leende som ingen annan.



Kanske svider i andras ögon, men kan faktiskt inte bry mig mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0