MTV

Har hört fram och tillbaka hur Kanye betedde sig på galan och hade inte sett
och brytt mig om att se klippet förrän för fem minuter sen. Jag blev faktiskt ganska
upprörd över hur han betedde sig. Här kommer en relativt ny artist upp på scen
och har vunnit ett stort, stort pris, och har rent ut sagt vråldissar att hon vinner?
Okej om Beyonces video är en killervideo men ändå. Det är inte han som
bestämmer. Sitt ner på din stol och visa respekt. Sen att jag diggar honom ändå,
men det där var inte okej, och absolut inte coolt. Diss för dissande beteende.

Var tvungen nu när jag tillslut såg videon :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag håller med! Dåligt gjort av honom! Fast sedan förstår jag inte vad som är så bra med Beyonces video? Ganska tråkig tycker jag :D Lady gaga borde vunnit. ;)

2009-09-15 @ 12:18:57
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0