Lång men rolig dag.

Hej igen, jag lever!
Idag hade vi kroppsmålning i skolan. Carro var modell och var modig att stå i bara trosor samtidigt som jag och Paula kletade färg på hela henne. Bodypainting, sjukt kul! Efter lektionen gick jag och Paula vidare och käkade, och sen till praktiken. Vi skulle sminka två modeller till en kortfilm som några studenter från Kalmar skulle göra. Jag sminkade en kille, och både jag pch Paula kände igen honom, men kunde liksom inte placera han. Efter en stund sa en av tjejerna att det var Christian Hillborg, han som spelar Jetset-Carl i Snabba Cash. Se där ja! :) Sjukt trevliga var dom i alla fall.

Nu har jag precis klämt i mig en avokadosallad, gott :) Snart sova alltså, har varit en lång dag. Kommer lägga in bilder på Carro sen från kroppsmålningen, ska även kroppsmåla henne nästa vecka också.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0