Glamourama.

Tack snälla för hjälpen!

Nu är det söndag åter igen och här sitter jag med en stark kopp kaffe och tittar på Glamourama.
Matthias mammas hund Wilma är på besök under helgen så har lite sällskap. Matthias har åkt till
Umeå för att spela match. Helt värdelöst på en söndag när man bara vill dra på sig mysisarna och
kika film med massa god mat och godis. Men inte denna söndagen. Jag har satt upp håret i en svin-
rygg och tagit på mig "riktiga" kläder, bara för att känna mig mindre sunkig. Lättare att vara sunk
när man är två.

Så vad händer annars då? Njae, inte är mycket va. Hösten är på ingång och jag åker till Trollhättan
om två veckor cirkus. Yeey! Kommer bli nice. En hel vecka ska jag vara där, sen lär jag sakna min
man här i Estocholmo.

Min kamera? Vart är den undrar jag också? Mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0