Läget:

Nu har jag lite tid över så får skriva lite här så ni där hemma hänger med i svängarna.
Dagen har bestått av hudvård och ansiktsbehandling. Riktigt givande lektion och hur
skönt som helst. Har varit trött hela dagen och när Sofia övade på mig var det nära att
jag slocknade.

Nu har vi tvättat och ja, det hänger tvätt på tork i hela lägenheten eftersom torkskåpet
inte funkar efter tio.

Min kamera har inte samarbetat med mig dom senaste dagarna så bilder kommer när den
är användbar igen. I morgon ska vi till Älvsjö, Formexmässan. Där ställer företag ut sina
saker och produkter. Så vi ska praktisera där i morgon. Sminka folk som vill, prata om
MIST Stockholm och skolan. Kommer bli en bra dag.

På fredag tar jag bussen hem till Trollhättan (läs: kommer aldrig säga Trollis som alla andra
som har flyttat därifrån gör) Vi ska fira lillebror. På lördag är det fest. På söndag åker jag
tillbaka till Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0