First day.

Nu har vi avklarat första dagen i skolan och oj vad bra det kommer bli.
Har suttit hela eftermiddagen och pilla i min sminkväska som är värd
25000 kronor. Känns sådär att bära den till och från skolan. Jag och
Sofia ska öva lite på varandra i morgon för vi är lediga då, och efter
det kommer bilder. På onsdag har vi våran första praktiska lektion.

Om det är någon som är sugen på att sitta modell så är det bara att komma
upp till Stockholm. Boende och mat bjuds det på här. Vi behöver modeller
till nästan varje lektion. Det finns modeller att hyra in via skolan men är ju
alltid kul att ha någon man känner till. Även ni som läser bloggen som inte
känner mig är varmt välkomna att höra av er :)
0768055060

Nu dricker vi lite vin för att fira att första skoldagen är avklarad. I morgon blir
det spinning och städning här hemma i tvåan.

Saknar er där hemma. Så otroligt mycket. Speciellt lillebror. Hjärta dig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill! :-D

2010-01-11 @ 19:56:20
URL: http://fjellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0