Ideal

Bestämde mig för att aldrig falla tillbaka. Bli den Sara som inte hade någon ork eller kraft.
Aldrig falla tillbaka och låta spökena i huvudet ta över. Tänker inte låta något göra det nu
heller, vet inte hur jag ska framföra det utan att behöva prata om skiten.

Tänker fortsätta vara glad som jag faktiskt är idag, leendet på läpparna som var
sällsynt på den tiden då något styrde över mitt liv totalt.

Jag är den jag är. Jag är stolt och nöjd över mig själv. Kör racet tills det inte räcker längre,
och om det inte gör det så var det inte värt att köra ändå.

Lär er att älska er själva. Det har jag gjort.

"Du kan inte älska någon annan om du inte lärt dig älska dig själv först"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0