Varje rubrik är klickbar (låtar)

Lovade en liten årssammanfattning, men sen hittade jag denna lista på Marikas blogg. Tycker
att den sammanfattar året rätt bra. Here we go:


årets bästa: När jag fick min egen lägenhet, när jag bestämde mig för att plugga i Stockholm
årets värsta: När Emma begav sig till USA. Grät som en tok när vi sa hejdå, och har gråtit många
gånger efter det för att jag saknar min bästa.
årets händelser: (klicka på siffrorna)
1. När jag och Natalie bokade resan till Napa
2. När jag träffade baby och Natalie
3. Grebbestad-festivalen
årets resa: Herregud vilken töntig fråga: AYIA FUCKING NAPA!
årets fest: Måste nog säga min 20års-fest ;)
årets dag: 091026
årets tårar:
När Emma åkte
årets personer: Får nog säga Natalie och Anna. Anna som jag också saknar mycket mycket!
årets film: New moon!!
årets lögn: jag har inte ljugit men någon ljög för mig: "du är mitt allt, kommer alltid älska dig."
BULLSHIT. Men vad gör det idag?
årets regret: Att jag inte insåg föregående svar tidigare.
årets kyss: Alla våra älskling, eller kanske den utanför apoteket? Haha
årets natt: I grebbestad. Vi satt på parkeringen tillsammans med Grästorpsgänget, och sen gck vi ner till bryggan. I trollhättan regnade det men här var det sol. Vi satt inne på ett ställe och sjöng med till ett coverband och insåg att det var början till något stort och nytt.
årets ord: WHATEVER
årets skämt: hmm?
årets mysigaste: Fars hatt i Kungälv.
årets månad(er): Juni, Juli, Augusti. "Allting verkar lättare då" (?)
årets gräl: Med Malin Kartberg. Vi lyckades aldrig hitta tillbaka till varandra efter det. Saknar min skrutt
väldigt mycket.
årets beroende: Festandet. Nya nyttigare tag!
Nya årets vill ha: En lyckat utbildningstid, förhoppningsvis stanna i Sthlm, lära känna massa nytt folk.
årets frisyr: Lååångt. Skaffas i huvudastaden for sure!
årets roligaste: Sommaren i helhet. Alla resor, alla personer
årets tråkigaste: Att jag jobbade på midsommar
årets vårminne: Kvällarna på Strandgatan
årets sommarminne: Dom varma dagarna på Unda
årets vinterminne: Får säga Idre förra veckan. Galet.
årets smärta: När jag ramlade och slå i knät i Napa. Ärret påminner om smärtan alltså. Fy fan!
årets överrasking: Du hjärtat ;)
årets läskigaste: Sjukhuset i Ayia Napa helt klart. Fy fan!
årets konstigaste: Att vissa som man är så sjukt tighta med bara försvinner. Ofattbart
årets skratt: Alla. Love it!
årets löften som inte höll:
Hälsosammare liv. Började bra, spårade ur, gick bra igen och nu sitter man här igen som ett fetto. Nej inte riktigt men ska börja träna och äta bättre nu :)

Kommentarer
Postat av: Emma

underbara låtval!!!=) saknar dig massor!!!! puss

2010-01-05 @ 16:30:38
Postat av: carro

Riktigt bra lsita, roligt att lasa gumman :)

2010-01-06 @ 02:38:45
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0