Whatcha say?

Så!
Nu är jag färdigbadat, mätt och känner mig stolt över att jag har tagit tag i träningen
här uppe. Viktigt viktigt. I morgon i skolan ska vi sminka bas-makeup. Jag och Sofia
ska sätta igång och träna en gång på varandra så att vi har gjort det en gång innan.
Är nog bra att göra det varje kväll så att man är förberedd.

I morgon blir det faktiskt spinning igen. 30 minuter spinning och 30 minuter corepass.
Det är riktigt roligt att Sofia köpte kort samtidigt som jag så att man kan träna
tillsammans.

Dagens mat blev en nyttigare version av tacos. Köttfärs med vitlök och massa massa
sallad. Till det lite stark sås och majsskal.



Här lagar Sofia mat. Bild från i förrgår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0