Bästa helgen

Åh vilken bra helg det har varit!
I torsdags kom mamma, Johan, Felix och Freddie upp hit till mig och min sambo.
Åt lite lasange och tog en öl, kollade lite på talang och film.

I fredags åkte jag och mamma in till stan, lunchade på Snaps på Medis och Matthias
kom in från jobbet och åt han med. Åkte och hämtade Emma och vi började göra oss
i ordning för våran avslutningsfest på Café Opera. Fick våra portfolios och drack lite
skumpa. Var så trevligt och sorgligt på samma gång. Bästa klassen har jag haft!
Matthias hämtade oss runt ett.

Igår var vi på dop för Matthias lilla kusin Livia. God smörgåstårta och jättetrevliga människor.
När klockan blev sex drog vi ner till Matthias pappa och Cattis för grillning och rosévin.
Efter singstar och mer vin begav vi oss åter igen till Café Opera och dack lite och dansade.
Alexandra Burke på scenen, bra! Var dock FÖR mycket folk där inne så vi bestämde oss för
att dra hemåt runt ett även denna kväll. '

Snabb sumering, men en awesome helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0