Haircolour.



Förra våren (eller hösten?) Fint men trivs inte i såhär mörkt hår.



Förra sommarn, fy fan säger jag. Aldrig mer såhär blond.



För fem minuter sedan. Urtvättat brunt hår med lite gamla slingor i,
plus att mitt egna sandréfärgade hår har kommit ut en bra bit i rötterna.

Måste göra något med mitt hår. Vill nog lägga i lite olika nyanser av
slingor. Vill ha ljust men absolut inte som första bilden. Vill ju att det
ska se naturligt ut. Så efter jul och sälen blir det nog ett besök hos
Filippa så får vi se vad som händer med kalufsen.

Nu sitter jag och slökollar två och ska nog snart börja med middagen.
Idag blir det baconlindad kycklingfilé med potatis och morötter i ugnen.
Får hitta på någon slags sås till också.

Vilken hårfärg tycker ni att jag passar bäst i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0