Hard work work.

Fick ett sms av mamma igår. Hon är stolt över mig :) Hon visste att jag skulle fixa detta och få nytt jobb när jag sa upp mig från Donkelidonken. Och det fick jag ju. Mamma visar verkligen att jag är värd massa. Jag får mig att känna mig behövd tack vare henne. Mamma och jag. Big love.

Nu sitter jag och kikar på bartenderskolan. Kom hem från jobb på Espressohouse för ungefär en timme sen. Ska snart gå och lägga mig. I morgon är jag ledig men sen jobbar jag tors, fre, lör och sön. Det är många som vill dricka kaffe nu när det snart är jul. Eftersom jag jobbar i Sickla köpkvarter så är det många som ska köpa julklappar :)
På torsdag ska jag jobba på Statoil. Så kul med två jobb. Trivs verkligen och blir glad när jag ska gå till jobbet. Det är så det ska vara.

Längtar till Sälen! Vi åker dit på annandagen och stannar över nyår. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0