Just det.

Idag är det exakt en månad kvar till jul, och en månad och två dagar kvar till Sälen.
Känns underbart. Älskar att befinna mig i fjällen, åka snowboard och gå på afterski,
umgås med familjen och vara ledig samtidigt som Matthias <3

Har kämpat en halvtimme med att få till någon slags frisyr. Mitt hår vill verkligen inte
samarbeta idag men jag fik ihop en slarvig inbakad fläta och en knut. Blir ibland bättre
när man bara slarvar upp det i någon frisyr.

Är verkligen INTE sugen på att gå till bussen om en halvtimme. Tittar ut och snön bara yr
utanför. Men dom spå blåmesarna och talgoxarna verkar inte bry sig om vädret. Dom
sitter bara och äter från mina talgbollar därute på balkongen. Igår satt det en megastor
hackspett och käkade. Han hackade i sig maten. haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0