Rödtjut.

Ikväll lagade jag lite finmiddag till oss två. Det blev fläskytterfilé med färsk pasta och
min specialsås. Lyckat och gott. Till det lite rödvin såhär på en måndagskväll. Kände
att vi behövde det.
I morgon ska jag jobba första gången på Espresso house. Spännande. Jag är så taggad
på att börja på nya jobbet. Ska jobba stängning i morgon och innan det ska jag åka till
Smink och perukmakarna på söder för att införskaffa latex till min bror som ska sminka
sår nästa helg. Vi hade lite tutorial här igår innan dom åkte hem.

Ska försöka planera in en helg till Trollhättan snart med. Saknar alla.
Ikväll är det Svenska Hollywoodfruar med. Det ska vi se.

Kram och Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0