Bartenderskolan

Sitter och kollar på bartenderskolan nu. Så hima roligt, haha!
Var på spinning på SATS Medborgarplatsen förut, riktigt bra pass faktiskt. Bra musik. Gillar när
basen bara skallrar i lokalen, det går lättare att trampa då. När jag kom hem hade Matthias fixat
mat. Hans specialitet: Pasta med något tillbehör ;) Idag blev det falukorv. Det smakade väldans
bra idag med tanke på hur mycket jag tog ut mig på spinningen.

I morgon har jag en arbetsintervju igen. Hoppas att det går bra, och jag tror att det ska göra det
faktiskt. Bjuder på en låt med Robyn som var med på passet, men inte denna versionen dock.
Var en remix som jag tyvärr inte hittade på dutuben.




None of these beats are raw
None of these beats ever break the law
None of them kicks go boom
None of them bass lines fill the room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0