Jag känner att det börjar ordna upp sig.

Hej!
Idag har jag varit på ännu en arbetsintervju, trots att jag ska börja på Espressohouse på tisdag, met det skadar inte att ha två jobb? =) Nu sitter jag med en kopp kaffe och tittar på Oprah. Naomi Cambell gästar idag och jag finner den intervjun mycket intressant faktiskt. Hon har inte haft det så lätt som man kan tro, men hon verkar även vara en stor diva rent ut sagt. Men jag antar att det är så man blir när man har haft det livet hon har haft. Hon är 40 nu och ser inte en dag äldre ut än 25.

I morgon kommer min mamma upp hit, och på fredag kommer resten av la familia plus Johans flickvän Ida. Jag längtar så mycket efter er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0