Solig höstdag.

Hej igen. Bloggar två dagar i rad. Det var längesen det hände. Om det hade varit en vanlig måndag idag så hade jag varit påväg till Odenplan nu för gitarrlektion, men fick sms att den var inställd idag :( Trist, för jag älskar verkligen måndagar mellan 17-18:30. Nu åker jag och tittar på Matthias match i Västerås istället. Det kan också bli bra.

I morgon ska jag till tandläkaren 10:30, sen blir det spinning 12-12:30 och core från 12:30-13:00. Därefter ska jag bege mig in till stan för att söka lite jobb, och klockan 17:30 ska jag fika med Mikaela, en tjej som gick i min gymnasieskola. Trevligt trevligt :) Och jag fyller ju år också, så senare på kvällen blir det middag.


Lääänge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0