Som förut.

Nu har jag varit hos tandläkaren. Fick beröm för att jag borstar tänderna varje morgon och varje kväll, använder tandtråd på morgonen och att jag aldrig haft några hål. Tack mamma och pappa för att ni har lärt mig att ta hand om mina tänder, så det slipper bli så satans dyrt! Tecknade en friskvårdsförsäkring, så jag betalar in 55kr/mån och om något sedan händer så betalar jag inte ett skvatt, samma med undersökningar. En bra deal tycker jag. Man fick även en liten presentpåse med tandborstar, tandtråd, tandpetor och plåster(?)

Nu är jag hemma igen men ska åka in till stan snart och söka lite mer jobb. Har två intervjuer den här veckan och jag är supernervös. Håll tummarna.

Ikväll blir det födelsedagsmiddag med älskling framför Sverige-Holland. Helt okej faktiskt :)
Min kära Rebecca ringde för en stund sen och sa grattis. Hon får mig alltid på mycket bättre humör. Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0