Theartofsleeping.

Du sover på en miljon olika sätt. Ibland sover du på sidan, mest vänd åt höger. Ibland med armarna uppåt och ibland med en arm över ditt huvud. Ibland andas du ut väldigt snabbt och högt, och ibland hör man knappt dina andetag. Vissa nätter snusar du, som om du är lite snuvig. Det låter nästan som att du visslar med näsan. Ibland är det tunga snarkningar och ljuder låter som en liten gräsklippare. Just nu ligger du med ditt vänstra ben böjt och du vilar knät mot mitt ben. Känner sval luft mot min arm som kommer från din näsa. Jag kan nästan se dig, men det är så mörkt så jag kan bara urskilja dina konturer och din siluett. Vissa nätter pratar du, man kan inte höra vad du säger, bara uppfatta vissa enstaka ord. Ibland får jag putta lite på dig när du snarkar, när jag väl vill sluta lyssna på dig, och det kan ta en timme eller två. Är så glad att du ligger bredvid mig. Allt detta som du gör när du sover sprider värmen inom mig. Jag kan inte beskriva hur mycket jag tycker om dig, bryr mig och tyr mig till dig. Min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0